My Blog List

Monday, 12 December 2011

Selangor cuti !!!-

Assalammualaikum,

Arini 12.12.2011 hari isnin selangor cuti,yeepi,saya cuti harini sebab saya bekerja di selangor,hheheheehe,untungkan keje diselangor sebab macam bnyak cuti tp alhamdulillah,semalam kan besday sultan selangor anyway hapy besday sultan selangor DAULAT TUANKU...


Kalau da cuti tu macam2 lah buat,maklumlah cuti 3 hari dari ari sabtu hingga senin.Hari sabtu 10.12.2011 sepupuku sebelah ayah bertunang,kami sama baya,saya ada 3 sepupu yang sama baya,saya sorang je pempuan 2 lelaki,1 belah ayah,dan 1 belah mama,hehhee time kecik2 dulu kami memang rapat,baik sepupu belah ayah,mahupun belah emak,ayah saya berasal dari pahang,jadi atok(bapa ayah),adik beradik ayah semua disana,yang tggl di kuala lumpur ni hanya adik ayah yang bongsu dan ayah saya,kedua2 ni bekerja sbg polis..kebetulan mereka dapat bertugas ditempat yang sama..

Sepupuku dapat bakal isteri orang gombak,jadi ari sabtu aritu kami semua anta rombongan merisik dan bertunang ke gombak...hehhehe i/ALLAH kami 3 sepupu akan tamat zaman bujang pada tahun hadapan..yang akan tamat zaman bujang dulu mestilah saya,diikuti sepupuku belah pahang,dan kendian sepupu belah mama..i/ALLAH doa2kan kami yee.PPSSTT !! ni semua secara kebetulan untuk akhiri zaman bujang kami,mgkin umo masing2 da meningkat kan..kan..

ahahahhaa...sory merepek memanjang mesti bosan kan..jom layan gambar kat bawah ni...cuci2 mata kalian yee..(gambar2 sepupu saya tunang)


tempat penginapan sedara2,yang disponsor oleh sepupuku

sebahagian dari pihak kami(adik beradik ayah)

cincin tunang & cincin risik

cupcake my auntie yang buat (sedap)

kain nikah

mini pelamin nan indah

sebahagian sepupu pempuan,yang laki da kua makan

sarung cincin tunang oleh makndak saya

selamat bertunang sepupuku dan fad (sepupu yang laki tu)

ni sebahagian makcik2 saya yang comel

dapat gift dari fad,dlm tu diaorg letak gula2.
**** maaf gambar xcantik sbb amik dari camera hp***

AKhir kata dari sepupu mu ini ;
ijai dan fad selamat bertunang semoga kekal hingga ke jinjang pelamin,anak cucu dan akhir hayat...welcome the club...ENJOYYY K...


4 comments:

Cik Nasha said...

hahaha..
seronokkan cuti hari tu..
huhu..cantik hantaran.. :)

Cik Zimie said...

homestay tu katne dear?cambest je :)

btw selamat bertunang.welcome to the club:))

Cik Zimie said...

ehhh sori baru baca.saya igt awak bertunang lol.abaikan yg tadi ye;p

sitinazirah86 said...

cik nasha :seronok tp,kene setel hal2 kawin heheee,

cik zimie : hehhee homestay tu dkt gombak,bersebelahan dgn masjid,klu ikut jalan lama gombak nampak homestay tu,besar pon,besar...sangat memuaskan,klu xsilap sewa nya rm150 1 malam,besar sangt,xpe cikzimie, tu sepupu kt yg tunang,kite dah awal bulan 1 aritu..hehehe time kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...