My Blog List

Tuesday, 13 December 2011

Join group b2b di facebook

Assalammualaikum,

Terima kasih pada admin miza dan dhiera sebab sudi approve saya  di :-

mesti semua dah tau kan,sapa yang dah add tu jom kite kongsi pengalaman bg yg exb2b,dan b2b.dan kite bole kongsi link.

7 comments:

Cik Nasha said...

sy dh lama click utk join.. tp x approve2 sampai skrg..heehe..

mrs irmidrza to be said...

alamak cik nasha...nama ape ekk? takleh gi blog you nak komen...sebab banyak vendor nak masuk..kami cam hati2 skit sape yang nak msuk...nnt bgi nama FB ok...i approve u..sory sgt..

mrs irmidrza to be said...

tq cik ira..promote b2b gp..nama saya miza dear..bukan mira...hehe..=) selamat berkenalan

Atiqah Ahmad said...

da follow and link u. salam kenal dear. :)

sitinazirah86 said...

cik nasha : iyeke,emmm cer awk email pada miza atau dhiera minte diaorg approvekan,mb diaorg xperasan kot

miza : hehhee maaf yer ira tuka skrg.

atiqah : trima kasih yer,

Anis_Apis said...

alaa...saya pun x diapprove lagi miza... =)

cik ira, nnt drop by blog saya ya...

jom exchange link
contengcontengkahwin.blogspot.com

sitinazirah86 said...

la,yekew..ce awk email kat dhiera, ok thanks ye kt da link awk...link saya balik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...