My Blog List

Monday, 2 January 2012

gift VIP

Assalammualaikum,

Ingat lagi x ENTRI ni,ok saya dah beli mug tok vip beli di romantika di Ampang berdekatan dirumah sahaja dapat RM3 beli dalam 300 biji tp langsung xdapat potongan harga emmmm :(

Tp xpelah dah beli pon tu je nak cite hheheheehe jangan marah auww entri pendek jer..jom kite lihat mug macam ne saya beli itu

*
*
*
*
*
*
*
*





sila abaikan jeruk bawah tu...


4 comments:

Cik Nasha said...

cantiknye doorgift vip tu.. nak satu boleh?? hihi..

sitinazirah86 said...

kalau nak kene datang nati ek..

dhiera said...

nice... rang yang dapat mesti seronok. tapi harga dia.. errrr

sitinazirah86 said...

tu lah harga mmg rm3 xle kurang tp puas hati sbb mug dia tebal dan besar nak cari kotak tok cawan ni pon susah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...