My Blog List

Saturday, 28 January 2012

bunga paha yang memikat

Assalammualaikum,

semalam 27.1.2012 barang yang ditunggu da pon sampai,sukke sangat,nak tau x ape...hhehehehehe............... .........tadaa...tgk bungkusan nya dulu
*
*
*
*
*
*
*
*
bungkusan yang dibungkus elok

tak saba nak buke
nak tau x ape diaa....hhehehe dia sejenis,kelompang dan kulit koko katanya dan dijadikan bunga paha gantung.... 
 *
*
*
*
*
*


nak tgk x?jom la layan gambar ek...xyah nak teaser2 lagi  jom layan...


kulit koko (sampan)

kelompang
korang jgn tgk yang belakang2 tu tau,umah bersepah biasa la nak dekat2 ni mcm2 ado,bnyk gift2 para tetamu disitu,tu pon skit ada lagi tp dah letak tmpt lain,sbb separuh gift da pon siap digubah...

jom mengira kelompang dan sampan ni cukup x yang makcik tu kirim kan...


selesai da mengira alhamdulillah semua cukup..pasni simpan elok2 dan tunggu hari jer untuk dikeluarkan nya.

barang2 ni semua dari kedah,
harga pula :
kelompang : Rm 1 biji =4.50
kulit koko : Rm 1 biji =3.50

citarasa warna bole mengikut masing2 punya rase...(ape lah merepek jer)

maaf kualiti gambar x berapa cun..pakai hp camera jer...senang smbil kira barang sambil sms encik tunang sayang..hohohooooho ...

7 comments:

ms.iu said...

wahhh uniknye... order kat kedah ye? :)...best2...

sitinazirah86 said...

ms.iu : a'ah oder di kedah,hheheh w/pon jauh tp nak kan keunikkan dia tu hehhee

Cik Nasha said...

wahhh..
unik sangat2..
oder jauh tuu..

dhiera said...

nanti gantung2 kan je ke ira? tak pernah nampak mcm ni. jadi pelik sikit~ kesian ye saya!

sitinazirah86 said...

nasha : a'ah oder jauh,time tu ada pameran di jalan conley..trus booking disitu

dhiera : a'ah gantung jer hhehehe..tu lah ira nak yg unik skit hehehhehe.....

❦❦❦ ~ Cik Sue ~ ❦❦❦ said...

wah xsabar nak tgok rupe dia masa dah susun atas pahar nanti! :)

erya said...

wow unik nyeeee...suke la...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...