My Blog List

Friday, 3 February 2012

khemah cantik

Assalammualaikum,

harini balik je keje,tgk2 orang yang nak pasang kemah da dtg,aiihh cept nya lahh,maaf ye abg kemah sbb tggu lama,kebetulan mama pon belom balik keje,ayah pon sama,so xde orang dirumah...cian kene tunggu kat lua,nape lah abg kemah x masuk makcik saya ada didalam....segan la tu...

Saya dapat abg kemah ni dari kawan mama,dialah rekemen kan kemah tu kepada kami,saya pon penah tgk kemah beliau..sangat puas hati,harga pon sangat puas lah...

saya,mama serta ayah memilih kemah arabian ala sori yer xde gambar,saya rase b2b semua tahu kot kemah arabian tu mcmner...nak tau x saya dapat berapa ratus untuk 1 buah kemah arabian tu??rm250 murah x..murah x???xtau la ada murah lagi...hehhe tp bg saya iya sangat2 berbaloi dan sangat bajet skali...kami amik 8buah kemah jer...siap ada backdrop(btol x ejaan tu) alah tmpt makan pengantin pastu dia letak kain dibelakangnya,tp kain tu ada berlatar belakangkan air terjun,pokok kelapa,dan lagi 1 lupe lak....kami pilih air terjun..

lepas bincang2 jer,trus abg kemah tu ukur jalan,berapa panjang dan berapa lebarnya, yang pelu kami pakai kemah.btol lah jangkaan kami hanya 8buah ajer yg perlu..,eemm akhir nya baya deposit,oowhh dan free 1 buah kemah kecik tok mama dan ayah nati,untuk mereka menyambut tetamu yang hadir...untuk scallop pulak kami memilih warna tema perkahwinan kami.tp xconfirm lagi,ingt nak tka lah scallop tu,nak amik kaler lain,berlainan dgn tema kawin..bole kan..kan..kan...


3 comments:

Cik Nasha said...

wahhhh..
dah ukur2 khemah dahhh...:p

dhiera said...

kenapa nak amek warna scallop lain dari tema?

sitinazirah86 said...

nasha : da ukur tu la abg tu nak dtg,kbtulan dia nak g pasang kemah area umh ira

dhiera : hehhehe...mcm nak lain dr lain...hehehe tp tgh dok fikir2 sesuai ke x ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...