My Blog List

Tuesday, 15 November 2011

Tentang baju nikah

assalammualaikum,

Mcm tajuk kat atas tu,baju nikah...eemmm ALHAMDULILLAH baju nikah da ditempah harap2 semua nya ok seperti yang saya mahukan,baju melayu en.tunang pon da ditempah jugak,sekarang ni masing2 xsaba untuk melihat baju nikah kami hehee..encik dan puan sila buat baju kami dengan baik yee,hakku ni cepat naik badan,turun nya pulak lambat,itu yang buat 1 masalah pada hakku...sekarang ni kene BERDIET NO NASI,NO AIR BERGAS NO AIS DAN NO BERLEMAK..SAY NO,TAPI BOLE KER??

Klu bab air bergas tu OK setakat arini.tp NASI?INSYAALLAH siti nazirah bole lakukan demi nak kawin dan demi kesihatan serta buatkan en.tunang bertambah2 sayang ahaak...


Ohh,mesti B2B nak tahu kan saya tempah dimana baju melayu en.tunang dan baju hakku..eemmm nati la next entry k bila da siap baju2 kami..cume hakku harap baju2 kami tu memuaskan hati kami.Tp butik tu majeroty yang hakku tanya costumer nya semua nya kata OK,cantik jahitan nya,dan buat dengan teliti.kadang2 klu nasib kite xbaik mcmne elok jahitannya pon xelok juga.tp harapan saya semua nya berjalan dgn lancar dan semuanya berada didalam keadaan baik...
INSYAALLAH...

2 comments:

dhiera said...

tempah kat mana tu? he

seeloknya, jangan la ditinggalkan nasi tu. better tukar nasi putih biasa ke nasi perang ke. its much better. nasi tu sumber tenaga kita. yg penting, senaman. kalau tak ada dua2 ni, useless.

sebab badan kalau tak dapat tenaga dari karbohidrat, dorang akan cari protein dulu. protein yg ada dalam badan kita ni dari muscle la. ada side effect bila badan guna protein sebagai sumber tenaga. bila dah habis protein, baru badan akan guna lemak sebagai sumber tenaga.

jadi, diet la nasi lama mana pun, lemak tu akan tetap kat situ. nak pecah lemak, the best way is exercise.

good luck!

sitinazirah86 said...

dhiera :oowhh,ok hehe trima kasih bg pendapat,ok akan ikut cara itu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...