My Blog List

Wednesday, 28 March 2012

Aktiviti hari minggu

Assalammualaikum,

sepertimana yg b2b tau majlis ira dah nak dekat kan kire2 tolak,darab,bahagi,campur sama dengan sembilan hari je lagi...perasaan tu amat la cuak,walaupon bukan ira yg jabat tangan dengan tok kadi...cuak + takut...

Cuak + takut sebab nya mampu kah ira ni menjadi seorang isteri yang solehah?mampu kah ira ni jd ibu untuk anak2 kami?mampu kah..mampukah...huuh!!

oklah membebel pulak dia ni...jom tgk gambar dikala hari minggu ira bersama adik2 sepupu serta makcik dan pakcik ira...xmo bercite layan kan gambar jer..ira tau semua x gemar sangat membaca kan..kan so meh layan...


orang sebok mengecat

mama dan paksu tgh sedia makanan

koko yang jd pemerhati

orang sebok cat dia sebok nk ddk dlm kotak ni

ppwwiitt

amboii..bizo nya mereka itu

time aceh semua yg membantu
setelah penat mengecat,dan tengah2 merehatkan badan serta meluruskan kaki dan tangan kami dikejutkan dengan hon lori yang kuat....terbangun semua orang ahahhahahahaha...nak tau x lori ape ahahaahhhaha taaraa



tilam,katil dan almari mekup sampai

dapat 4 bantal free

tgk koko sy yg sedang buat spotcek

ahahah sedang memerhati orang mengecat koko tu..
koko yang sangat comell..dia pon sebok la kua dan memerhati kan semua orang yang sedang sebok di hari itu...

5 comments:

are_lin@yu said...

wahh beznya nak kawin..tahniah..;-)

Asfiza said...

koko...meh kat sini meh...hehehe

sitinazirah86 said...

are_lin :time kasih

as : ahahahahahaha as koko ni klu org dtg rumah usap2 dia mesti dia pegi dan ddk kat kaki,bile org berborak mulalah jd pendengar setia...tp klu adik2 sedara ira dtg...takut koko ni kat diaorg...kasar sgt

ciksusu said...

tomeynye tucen koko tu..nak satu !! :P

sitinazirah86 said...

ciksusu : ahahhaha xbole la...tu la satu2 nya yg ada..sekor lagi da kene curi hehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...